Τον καθιερωμένο αγιασμό για την έναρξη της νέας μουσικής χρονιάς, πραγματοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας το παράρτημα Μυτιλήνης του Εθνικού Ωδείου. Από την βραδιά δεν θα μπορούσε να λείπει η μουσική, το τραγούδι .
Αγιασμός με νέους στόχους για το παράρτημα του Εθνικού Ωδείου








