Έκκληση για αίμα καθώς λόγω αυξημένων αναγκών παρουσιάστηκε έλλειψη στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης κάνει η Διοίκηση.
«Απευθυνόμαστε στους αιμοδότες και στους κατοίκους του νησιού μας και παρακαλούμε για την προσέλευσή τους στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου μας για εθελοντική αιμοδοσία.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιείται:
Από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 έως 14:00 π.μ. και 18:00 έως 20:00 μ.μ
Το Σάββατο 9:30 πμ έως 13:30 μμ», αναφέρεται στην ανακοίνωση.








