Σε σώμα έγινε το νέο Διοικητικό συμβούλιο το οποίο προέκυψε από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες που έγιναν στον ΑΙΟ Μυτ.με διοικητικό ηγέτη τον Γιάννη Σιάλα ο οποίος πήρε το χρίσμα του προέδρου.
Ήδη η νέα διοίκηση έπιασε αμέσως δουλειά με τον προγραμματισμό εν της νέα χρονιάς.








