Ενεργειακή αναβάθμιση και εξοικονόμηση ενέργειας στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης

Ενεργειακή αναβάθμιση και εξοικονόμηση ενέργειας στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης

Στην υπογραφή της σύμβασης για την ενεργειακή αναβάθμιση του 9ου Δημοτικού Σχολείου προχώρησε ο Δήμος Μυτιλήνης, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός σημαντικού έργου που αναμένεται να βελτιώσει τις συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας και να μειώσει το ενεργειακό της αποτύπωμα.

Η σύμβαση, συνολικού προϋπολογισμού 712.057,54 ευρώ, υπεγράφη από τον Δήμαρχο Μυτιλήνης, Παναγιώτη Χριστόφα, και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Λευτέρη Κοτσώνη, καθώς και της προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Ρίτσας Βαλάκου.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Βόρειο Αιγαίο 2021-2027» της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και εντάσσεται στον σχεδιασμό για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών του Δήμου.

Στόχος των παρεμβάσεων είναι η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κτιρίου, η εξοικονόμηση ενέργειας και ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων. Στο πλαίσιο του έργου προβλέπονται η αντικατάσταση των κουφωμάτων, η θερμομόνωση του κτιρίου και η αναβάθμιση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, το σχολικό κτίριο αναμένεται να καταστεί πιο λειτουργικό, ενεργειακά αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον, προσφέροντας παράλληλα καλύτερες συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

To top