Μία ακόμη νέα μόνιμη υπάλληλος εντάχθηκε στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Μυτιλήνης, καθώς πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής η ορκωμοσία της ενώπιον του Δημάρχου Παναγιώτη Χριστόφα.
Η νέα υπάλληλος διορίζεται σε θέση ΠΕ Μηχανικού Περιβάλλοντος, μέσω της προκήρυξης 6Κ/2024 του ΑΣΕΠ.
Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης τόνισε ότι κάθε νέα πρόσληψη αποτελεί σημαντική ενίσχυση για τις δημοτικές υπηρεσίες και συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
«Κάθε νέα πρόσληψη στον Δήμο μας αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό μας και συμβάλλει στην κάλυψη μέρους των αυξημένων αναγκών των δημοτικών υπηρεσιών», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Χριστόφας, καλωσορίζοντας τη νέα υπάλληλο και ευχόμενος καλή και δημιουργική σταδιοδρομία.









