Σημαντική διάκριση απέσπασε ο Δήμος Λήμνου, ο οποίος βραβεύθηκε την Τετάρτη 27 Μαΐου, στο πλαίσιο της Attica Green Expo 2026, της μεγαλύτερης έκθεσης για το περιβάλλον, την πράσινη ανάπτυξη και την κυκλική οικονομία στην Ελλάδα.
Η έκθεση άνοιξε τις πύλες της στο Κλειστό Ολυμπιακό Γήπεδο Tae Kwon Do, στο Παλαιό Φάληρο, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, θεσμικούς παράγοντες, φορείς, εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Το βραβείο παρέδωσε στη Δήμαρχο Λήμνου, Ελεονώρα Γεώργα, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου.
Κατά τη διάρκεια της βράβευσης, οι διοργανωτές υπογράμμισαν ότι ο Δήμος Λήμνου ξεχωρίζει για τον φυσικό του πλούτο και τη σταθερή προσήλωσή του στη βιώσιμη ανάπτυξη, μέσα από δράσεις περιβαλλοντικής προστασίας και ανακύκλωσης. Όπως επισημάνθηκε, η Λήμνος αποτελεί «πρότυπο νησιωτικού Δήμου που συνδέει την ανάπτυξη με την περιβαλλοντική ευθύνη».
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης προβλήθηκε βίντεο παρουσίασης της Λήμνου, με έμφαση στη μοναδική φυσική ομορφιά, τα οικοσυστήματα και την περιβαλλοντική ταυτότητα του νησιού, δίνοντας την ευκαιρία στο ευρύ κοινό της έκθεσης να γνωρίσει τις ιδιαίτερες αξίες του τόπου.








