Και επίσημα πρόεδρος στον ΑΙΟ Μυτιλήνης είναι ο Γιάννης Σιάλας.
Ο ομογενής παράγοντας που από την πρώτη στιγμή είχε δείξει ενδιαφέρον να στηρίξει την προσπάθεια της νεοσύστατης ομάδας πήρε το χρίσμα και θα ηγηθεί τα επόμενα χρόνια στον προεδρικό θώκο ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο σύλλογο. Επταμελές το νέο Δ.Σ κατάμεστη η αίθουσα του Δημοτικού Σταδίου απο παλιά και νέα μέλη.








