Στην τελική ευθεία μπαίνει ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής για τη Νότια Μυτιλήνη, καθώς ξεκίνησαν οι ασφαλτοστρώσεις στον περιβάλλοντα χώρο της Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων.
Τα συνεργεία εργάζονται ήδη στην περιοχή της Αγριλιάς Κρατήγου, με στόχο την ολοκλήρωση των τελευταίων παρεμβάσεων. Για την πορεία του έργου και τη σημασία του για την ευρύτερη περιοχή μάς μίλησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Παναγιώτης Βάλεσης.








