Θλίψη στην εκπαιδευτική κοινότητα: Συλλυπητήριο μήνυμα της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης για τον θάνατο των δύο μαθητών

Θλίψη στην εκπαιδευτική κοινότητα: Συλλυπητήριο μήνυμα της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης για τον θάνατο των δύο μαθητών

Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα του Βορείου Αιγαίου ο τραγικός και πρόωρος θάνατος δύο μαθητών, του Γιώργου Αθανασίου και του Κωνσταντίνου – Άγγελου, οι οποίοι φοιτούσαν στο 4ο ΓΕΛ Μυτιλήνης. Η  αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια  Εκπαίδευσης Καίτη Στρατάκη σε ανακοίνωσή της, εξέφρασε τα ειλικρινή της συλλυπητήρια προς τις οικογένειες, τους οικείους, τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς των δύο παιδιών, τονίζοντας ότι η απώλεια νέων ανθρώπων αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην τοπική κοινωνία.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι όταν το νήμα της ζωής κόβεται πρόωρα και άδικα, «οι λέξεις στερεύουν», ενώ γίνεται λόγος για βαθιά οδύνη που βιώνουν οι οικογένειες, το σχολικό περιβάλλον και συνολικά η κοινωνία.

Παράλληλα, απευθύνεται έκκληση για ψυχραιμία και ενότητα, ενώ γνωστοποιείται ότι οι υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης θα βρίσκονται στο πλευρό των οικογενειών, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, προκειμένου να παρασχεθεί κάθε αναγκαία ψυχολογική υποστήριξη.

Το μήνυμα της Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Καίτης Στρατάκη:

Η Εκπαιδευτική Κοινότητα του Βορείου Αιγαίου είναι συγκλονισμένη και βαθιά πενθούσα από τον τραγικό και πρόωρο χαμό δύο νέων ανθρώπων, του Γιώργου Αθανασίου, μαθητή του 4ου ΓΕΛ Μυτιλήνης, και του Κωνσταντίνου – Άγγελου, μαθητή και ποδοσφαιριστή του 4ου ΓΕΛ Μυτιλήνης.

Όταν, πρόωρα και άδικα, κόβεται το νήμα της ζωής τόσο νέων ανθρώπων, οι λέξεις στερεύουν…

Η απώλεια είναι οδυνηρή και δημιουργεί βαθύ κενό στις οικογένειές τους, στους φίλους και στους εκπαιδευτικούς που βίωσαν καθημερινά τη ζωή και την παρουσία τους, αλλά και στο σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου εκφράζει τα πιο θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια στις οικογένειες και στους οικείους των δύο μαθητών.

Εκφράζουμε με απόλυτο σεβασμό τη συμπαράστασή μας αυτές τις δύσκολες ώρες της ανείπωτης θλίψης.

Παράλληλα, απευθύνουμε έκκληση για ψυχραιμία και ενότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην κοινωνία.

Οι υποστηρικτικές δομές της Εκπαίδευσης θα βρίσκονται στο πλευρό των οικογενειών, των μαθητών και των εκπαιδευτικών για την παροχή κάθε αναγκαίας ψυχολογικής στήριξης.

«Καλό ταξίδι στο φως, γλυκά αγαπημένα παιδιά»

To top