Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στο τμήμα τεχνητού νεφρού στο Βοστάνειο

Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στο τμήμα τεχνητού νεφρού στο Βοστάνειο

Σοβαρές καταγγελίες για ελλείψεις στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του Νοσοκομείου Μυτιλήνης εκφράζει ο Σύλλογος Νεφροπαθών Λέσβου.

Όπως επισημαίνει ο εκπρόσωπος των νεφροπαθών Λέσβου, Δημήτρης Σαξιώνης, σχεδόν 100 ασθενείς υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση με μόλις έναν νεφρολόγο.Ο ίδιος κάνει λόγο για έλλειψη προσωπικού, υποβάθμιση των υπηρεσιών και κλείσιμο της τρίτης βάρδιας και ζητά εκ μέρους όλων των νεφροπαθων ου νησιού άμεσες απαντήσεις από το Υπουργείο Υγείας, τη 2η ΥΠΕ και τη διοίκηση του Νοσοκομείου.

To top