Σε εξέλιξη βρίσκεται στο δημόσιο ΚΤΕΟ η διανομή τροφίμων σε δικαιούχους από το Κοινωνικό Παντοπωλείο της Περιφέρειας.
Παρόμοιες δράσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία της περιφέρειας και στα άλλα νησιά του βορείου Αιγαίου. Η διανομή στη Λέσβο θα συνεχίσθεί και αύριο Τετάρτη από τις 9 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι. Όπως τονίζει ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Μέριμνας Μιχαήλ Άνθιμος Δήσσος, δυστυχώς λόγω της οικονομικής κατάστασης τα τελευταία χρόνια αυξάνεται σταθερά ο αριθμός των δικαιούχων.








