Διημερίδα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη οργάνωσε ο Σύλλογος Διαβητικών Βορείου Αιγαίου

Διημερίδα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη οργάνωσε ο Σύλλογος Διαβητικών Βορείου Αιγαίου

Με μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε στη Μυτιλήνη η 1η Επιστημονική Διημερίδαγια τον  Σακχαρώδη Διαβήτη, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Διαβητικών Βορείου Αιγαίου «Γλυκιά Διάδραση» σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης.

Οι πολίτες ενημερώθηκαν από ειδικούς για την πρόληψη, τη διαχείριση της νόσου και την καθημερινότητα των διαβητικών ασθενών. Η διοργάνωση άνοιξε έναν ουσιαστικό διάλογο με το κοινό και ανέδειξε την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης και στήριξης

To top