Επιστημονική ημερίδα για τη διάγνωση και θεραπεία των λοιμώξεων πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου στο Βοστάνειο Νοσοκομείο Μυτιλήνης Τη διοργάνωση ανέλαβε η Ελληνική Εταιρεία Λοιμώξεων, σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Λέσβου και το Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι νεότερες συστάσεις και εξελίξεις στην αντιμετώπιση των λοιμωδών νοσημάτων.
Ημερίδα για τη θεραπεία λοιμώξεων στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης








