Εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Επετειακές εκδηλώσεις για τα 106 χρόνια πραγματοποιήθηκαν στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Αθανασίου και στην Επάνω Σκάλα, στο Άγαλμα της Μικρασιάτισσας Μάνας. Αρχές, φορείς και πολίτες απέτισαν φόρο τιμής στις 353.000 ψυχές του Πόντου, τονίζοντας πως η ιστορική μνήμη παραμένει ζωντανή.

To top