Την ικανοποίησή του για την επιτυχή ολοκλήρωση του 24ου Πανελλήνιου Καρδιολογικού Συνεδρίου, που πραγματοποιήθηκε στη Μυτιλήνη, εξέφρασε με δήλωσή του ο Βουλευτής Λέσβου Χαράλαμπος Αθανασίου.
O κ. Αθανασίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Με τη λήξη του 24ου Πανελλήνιου Καρδιολογικού Συνεδρίου ,που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ,θα ήθελα να συγχαρώ τον Αντιπρόεδρο της φαρμακοβιομηχανίας ΕΛΠΕΝ κ. Θεόδωρο Τρύφωνα για την μεγάλη προσφορά του στον χώρο της Υγείας ,αλλά και για την εν γένει κοινωνική προσφορά της οικογένειάς του στον τόπο μας.
Επίσης, οφείλω να ευχαριστήσω και τον Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου μας ,
κ. Παναγιώτη Ανδρόνικο ,εξαιρετικό επιστήμονα και ευαίσθητο άνθρωπο ,για τις υπηρεσίες που προσφέρει τόσα χρόνια στους συμπολίτες μας.»








