Η αγαπημένη πλαζ στα Τσαμάκια άνοιξε και πάλι τις πύλες της, σηματοδοτώντας την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου για τη Μυτιλήνη.
Η οργανωμένη παραλία μέσα στην πόλη αποτελεί κάθε χρόνο σημείο αναφοράς για μικρούς και μεγάλους, προσφέροντας δυνατότητες για μπάνιο, χαλάρωση αλλά και διασκέδαση δίπλα στη θάλασσα. Φέτος όπως ανακοινώθηκε θα υπάρχει και έκπτωση 50% για τους συνταξιούχους όπως και για τους φοιτητές. Για τις προετοιμασίες αλλά και για τις παροχές του χώρου τη φετινή σεζόν μίλησε στον «Αίολο» ο ιδιοκτήτης της πλαζ, Δημήτρης Ασβεστάς.








