Νέα πρόσθετη χρέωση στα POS καταγγέλλουν επιχειρήσεις σε Λέσβο και Λήμνο.
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου, Παναγιώτης Τατάκης, μίλησε στον «Αίολο» για επιβάρυνση περίπου 4 ευρώ τον μήνα ανά συσκευή, η οποία, όπως σημειώνει, εμφανίστηκε χωρίς σαφή ενημέρωση και έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις στον επιχειρηματικό κόσμο.








