Υπεγράφησαν οι συμβάσεις για τον εξοπλισμό των Πράσινων Σημείων Μυτιλήνης και Γέρας

Υπεγράφησαν οι συμβάσεις για τον εξοπλισμό των Πράσινων Σημείων Μυτιλήνης και Γέρας

Στην υπογραφή συμβάσεων για την προμήθεια εξοπλισμού που αφορά τα Πράσινα Σημεία Μυτιλήνης και Γέρας, καθώς και τις Γωνιές Ανακύκλωσης σε σχολεία, προχώρησε το πρωί της Παρασκευής 22 Μαΐου 2026 ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Παναγιώτης Χριστόφας.

Οι συμβάσεις αφορούν εξοπλισμό για τις ανάγκες πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων και χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Βόρειο Αιγαίο 2021 – 2027» της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

Ο εξοπλισμός θα αξιοποιηθεί στα Πράσινα Σημεία Μυτιλήνης και Γέρας, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή, ενώ παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία δικτύου Γωνιών Ανακύκλωσης σε σχολεία των Κοινοτήτων του Δήμου Μυτιλήνης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η προμήθεια περιλαμβάνει τροχήλατους κάδους, ειδικά δοχεία για απόβλητα βρώσιμων ελαίων και λιπών, κοντέινερ, δεματοποιητές, πλυστικά μηχανήματα, συστοιχίες κάδων τεσσάρων ρευμάτων και πλαστικούς τροχήλατους κάδους για έντυπο χαρτί.

Η παρέμβαση εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό του Δήμου για την ενίσχυση της ανακύκλωσης, τη βελτίωση της διαχείρισης αποβλήτων και την προώθηση περιβαλλοντικών πρακτικών στην καθημερινότητα των πολιτών.

To top