Στην υπογραφή συμβάσεων για την προμήθεια εξοπλισμού που αφορά τα Πράσινα Σημεία Μυτιλήνης και Γέρας, καθώς και τις Γωνιές Ανακύκλωσης σε σχολεία, προχώρησε το πρωί της Παρασκευής 22 Μαΐου 2026 ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Παναγιώτης Χριστόφας.
Οι συμβάσεις αφορούν εξοπλισμό για τις ανάγκες πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων και χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Βόρειο Αιγαίο 2021 – 2027» της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
Ο εξοπλισμός θα αξιοποιηθεί στα Πράσινα Σημεία Μυτιλήνης και Γέρας, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή, ενώ παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία δικτύου Γωνιών Ανακύκλωσης σε σχολεία των Κοινοτήτων του Δήμου Μυτιλήνης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η προμήθεια περιλαμβάνει τροχήλατους κάδους, ειδικά δοχεία για απόβλητα βρώσιμων ελαίων και λιπών, κοντέινερ, δεματοποιητές, πλυστικά μηχανήματα, συστοιχίες κάδων τεσσάρων ρευμάτων και πλαστικούς τροχήλατους κάδους για έντυπο χαρτί.
Η παρέμβαση εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό του Δήμου για την ενίσχυση της ανακύκλωσης, τη βελτίωση της διαχείρισης αποβλήτων και την προώθηση περιβαλλοντικών πρακτικών στην καθημερινότητα των πολιτών.








