Τον απολογισμό της χρονιάς που τελείωσε εκανε ο Στεφανος Σανιδάς για λογαριασμό του Αιγέα. Ο πολύπειρος παράγοντας μίλησε στον «Αιολο» για την παρουσία της ομάδας στο πρωτάθλημα για τις δυσκολίες που υπήρξαν κατά την διάρκεια της χρονιάς ενώ υπογράμμισε πως ο Διαγόρας πήρε δίκαια τον τίτλο. Τέλος αναφορά έκανε για την επόμενη μέρα στον σύλλογο του Πλωμαρίου και τις συζητήσεις που θα γίνουν για επέκταση της συνεργασίας με τον Θόδωρο Παπαλόπουλο
Στ. Σανιδάς: «Απουσίες και αφαίρεση βαθμών δεν μας επέτρεψαν να διεκδικήσουμε τον τίτλο»








