Η πρόληψη, η ενημέρωση και οι σύγχρονες εξελίξεις γύρω από τον σακχαρώδη διαβήτη θα βρεθούν στο επίκεντρο της 1ης Επιστημονικής Διημερίδας που θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 23 και 24 Μαΐου, στην αίθουσα εκδηλώσεων των Κεντρικών Λυκείων Μυτιλήνης.
Επιστήμονες υγείας από διάφορες περιοχές της χώρας θα συμμετάσχουν στις εργασίες της διημερίδας, με στόχο την ενημέρωση επαγγελματιών υγείας αλλά και πολιτών. Για τη σημασία της διοργάνωσης και τα ζητήματα που αφορούν τον διαβήτη μίλησαν στον «Αίολο» ο διευθυντής του Κέντρου Υγείας Μυτιλήνης Δημήτρης Μεσσαρης και η παιδίατρος Μιχαέλα Νικολάου.








