Στην Αναγέννηση Γέρας θα παραμείνει και την νέα χρονιά ο Δημήτρης Γαβαλάς. Οι δύο πλευρές έχουν συζητήσει την επέκταση της συνεργασίας τους και απομένει πλέον η επίσημη ανακοίνωση του σωματείου. Ο πετυχημένος και έμπειρος προπονητής είχε οδηγήσει την ομάδα στον τελικό του κυπέλλου Λέσβου με τον Διαγόρα αφήνοντας μέχρι τώρα καλές εντυπώσεις στους παράγοντες της ομάδας με το έργο του. Ακόμη ο Ιωάννης Στυψανός είναι ο νέος πρόεδρος στον Αρίων Μηθ. μετα τις πρόσφατες αρχαιρεσίες που έγιναν.
«Κλειδώνει» η παραμονή του Γαβαλά στην Αν/ση Γέρας








