Ένας νέος φορέας για τον πρωτογενή τομέα δημιουργήθηκε στη Λέσβο, ο Παλλεσβιακός Φορέας Πρωτογενούς Τομέα, με στόχο όλοι όσοι συνδέονται με την παραγωγή του νησιού, από αγρότες και κτηνοτρόφους μέχρι συνεταιρισμούς, επιστήμονες και επιχειρήσεις, να έχουν μια κοινή και οργανωμένη φωνή.
Για τους στόχους, τα επόμενα βήματα και τον ρόλο του νέου φορέα μίλησε στον «Αίολο» ο, πρόεδρος της Αγροζωής και μέλος της προσωρινής διοικούσας επιτροπής, Χρήστος Κουλουδής








