Στην τελική ευθεία μπήκαν οι προετοιμασίες για την διεξαγωγή του διεθνούς μίτινγκ στίβου «Κεντέρεια» το οποίο θα γίνει το Σάββατο 23 Μαϊου στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης.
Αξιόλογα ονόματα αθλητών θα δώσουν το παρών σε αυτή την σημαντική αθλητική διοργάνωση που επιστρέφει στο προσκήνιο μετά απο πολλά χρόνια με την οργανωτική επιτροπή μιλώντας στον «Αίολο» να εκφράζει την αισιοδοξία της για καλούς αγώνες.








