Βλάβη στο δίκτυο προς το αεροδρόμιο προκάλεσε νέα διακοπή ηλεκτροδότησης

Βλάβη στο δίκτυο προς το αεροδρόμιο προκάλεσε νέα διακοπή ηλεκτροδότησης

Νέα προβλήματα στην ηλεκτροδότηση παρουσιάσθηκαν το πρωί της Τρίτης και ειδικότερα στην περιοχή προς το αεροδρόμιο καθώς βλάβη σε δίκτυο της ΔΕΗ προκάλεσε διακοπή ρεύματος από τις 10.30 το πρωί η οποία σταδιακά άρχισε να αποκαθίσταται μέχρι τις 11.45 σε όλες τις περιοχές.  Οι συχνές βλάβες σε δίκτυα αλλά και σε μηχανές στο εργοστάσιο της ΔΕΗ το τελευταίο διάστημα προκαλούν διαμαρτυρίες από πολίτες και επιχειρήσεις αλλά και ανησυχία καθώς το καλοκαίρι – οπότε αυξάνεται κατακόρυφα η ζήτηση- είναι προ των πυλών και αν από τώρα παρουσιάζονται αυτά τα προβλήματα τί θα γίνει στην τουριστική περίοδο.

To top