Μήνυμα για την 107η επέτειο της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου εξέδωσε ο Δήμαρχος Μυτιλήνης Παναγιώτης Χριστόφας. «Να διατηρούμε ζωντανή τη μνήμη και την αλήθεια, να τη μεταφέρουμε στις νεότερες γενιές» αναφέρει μεταξύ άλλων.
Αναλυτικά το μήνυμα του Δημάρχου Μυτιλήνης:
Σήμερα τιμούμε τη Μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Μια από τις μαύρες σελίδες στην ιστορία του Ελληνισμού, που άφησε βαθιά χαραγμένο το αποτύπωμά της στις ψυχές και στη συλλογική μας μνήμη.
Η ημέρα αυτή δεν είναι μόνο ημέρα πένθους και τιμής, αλλά και ημέρα ιστορικής ευθύνης. Να διατηρούμε ζωντανή τη μνήμη και την αλήθεια, να τη μεταφέρουμε στις νεότερες γενιές και να στεκόμαστε απέναντι σε κάθε μορφή βίας, μισαλλοδοξίας και ξεριζωμού.
Δεν ξεχνάμε.
Τιμούμε τον Ποντιακό Ελληνισμό, την ιστορία, τον πολιτισμό και την προσφορά του.








