Μετά τους ΑΙΟ και Παλλεσβιακό που είχαν ανέβει η τρίτη ομάδα που θα τους ακολουθήσει στην μεγάλη κατηγορία είναι ο Κεραυνός που νίκησε 3-2 στην Στύψη τον Καραβαγγέλη και επιστρέφει μετά απο απουσία ενός χρόνου.
Εκτός έδρας τρίποντο και για τον Παπανικολή 2-1 τον Ταξιάρχη και σε συνδυασμό με την ισοπαλία του Αλκιβιάδη 1-1 στα Λουτρά με τον Αετό κλείδωσε την τέταρτη θέση μια αγωνιστική πριν απο το τέλος.








