Παρουσία μαθητών γονιών και εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της Γενικής Γραμματείας η βράβευση των μαθητών και των σχολείων που διακρίθηκαν στον μαθητικό διαγωνισμό για τον εθελοντισμό που έχει καθιερώσει το παράρτημα του Ερυθρού Σταυρού.
Οι μαθητές μίλησαν στην κάμερα του «Αίολος» για την έννοια του εθελοντισμού και της προσφοράς ενώ μαθητής από τα Χίδηρα μίλησε και για την κρίση του αφθώδους που βιώνουν οι οικογένειές τους.








