Στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής 17 Μαΐου η πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ – αφιερώματος στην πόλη της Μυτιλήνης, που εντάσσεται στη σειρά ιστορικών ντοκιμαντέρ «ΠΟΛΕΙΣ» της ΕΡΤ.
Στην προβολή παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μυτιλήνης Παναγιώτης Χριστόφας, στελέχη της Δημοτικής Αρχής, ο Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ3 Άρης Παναγιωτίδης, καθώς και εκπρόσωποι τοπικών φορέων.
Το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να φωτίσει τη διαδρομή της Μυτιλήνης μέσα στον χρόνο, αναδεικνύοντας τις διαφορετικές ιστορικές και πολιτισμικές όψεις της πόλης. Η κάμερα περιηγείται σε σημεία όπου συνυπάρχουν ακόμη όλες οι εποχές της Μυτιλήνης, από τα οθωμανικά μνημεία και τις εκκλησίες, μέχρι τα αρχοντικά και τους αρχαιολογικούς χώρους.
Μέσα από αρχειακό υλικό, σύγχρονες εικόνες και αφηγήσεις, η σειρά παρουσιάζει μια πόλη με βαθιά ιστορική μνήμη, πνευματική άνθηση και ιδιαίτερη ταυτότητα. Τα τείχη, τα μνημεία και οι γειτονιές της Μυτιλήνης λειτουργούν ως σημεία αναφοράς ενός τόπου όπου διαφορετικές εποχές, πολιτισμοί και ιστορίες συναντήθηκαν και άφησαν το αποτύπωμά τους.
Το αφιέρωμα αναδεικνύει τη Μυτιλήνη ως μια πόλη που συνεχίζει να ισορροπεί ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν, κρατώντας ζωντανές τις μνήμες της, αλλά και εξελίσσοντας τη σύγχρονη φυσιογνωμία της.
Η προβολή του ντοκιμαντέρ από την ΕΡΤ3 θα γίνει την Πέμπτη 21 Μαΐου, στις 20:00.








