Διήμερο εκδηλώσεων «Ξετέλια» για μικρούς και μεγάλους οργανώνει ο Ελαιουργικός Κτηνοτροφικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Άντισσας με την ευκαιρία της λήξης της ελαιοκομικής περιόδου στις 30 και 31 Μαϊου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εργαστήρια για παιδιά, έκθεση ζωγραφικής, ομιλίες, γευσιγνωσία, αλλά και γλέντι με ζωντανή μουσική.
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΜΑΪΟΥ
10:30 π.μ.Εργαστήρι για παιδιά με τη Γιούλα Κουτσουμπού απο την κοινσεπ “ΖΙΖΑΝΙΑ”
Φέρνουμε μαζί μας απο το σπιτι,πράσινα και καφέ υφάσματα.
Διάρκεια δράσης 4 ώρες.
11:00 π.μ.Συζήτηση με τον Γιώργο Καΐρη “Εργάτη Γης”απο την κοινσεπ “ΖΙΖΑΝΙΑ”.
Θέμα: Η βιωσιμότητα του αγροτικού κλάδου.
12:00 μ.μ.Γεύσεις του τόπου μας σε δημιουργική εκτέλεση από τον βραβευμένο σεφ Αντώνη Πετρέλη, με γευσιγνωσία και διανομή φαγητού.
Η φιλοξενία θα συνοδεύεται από φαγητό, κρασί και τσίπουρο, όπως ταιριάζει στα χωριά μας.
13:00 μ.μ.Γλέντι με ζωντανη μουσική,ρεμπέτικα και λαϊκά απο τα παιδιά του χωριού.
ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΜΑΪΟΥ
10:00 π.μ.Εργαστήρι κεραμικής για παιδιά
με την Ηλέκτρα Βαλάση
Περιορισμένες θέσεις,δηλωνουμε εγκαιρα συμμετοχη.
11:00 π.μ. Συζήτηση για την κτηνοτροφία
με τον κτηνίατρο Γιάννη Τσακίρη
και τον αντιδήμαρχο Μπάμπη Δερεδίνη.
12:00 μ.μ. Γεύσεις του τόπου μας σε δημιουργική εκτέλεση από τον βραβευμένο σεφ Αντώνη Πετρέλη, με γευσιγνωσία και διανομή φαγητού.Η φιλοξενία θα συνοδεύεται από φαγητό, κρασί και τσίπουρο, όπως ταιριάζει στα χωριά μας.
13:00 μ.μ. Γλέντι με τον DJ Δημήτρη Πολυμιάδη.
Και τις δύο ημέρες:
Έκθεση ζωγραφικής παιδιών και έργων του λαϊκού ζωγράφου Μπάμπη Κουντουτσίκου
Θα τηρηθουν μετρα βιοασφαλειας με τη συνδρομη της Περιφερειας ΒΑ Αιγαιου .
Δύο μέρες γεμάτες γεύσεις, παράδοση, μουσική και ανθρώπους του τόπου μας!!








