Αναστάσιμη αγρυπνία στο Ναό Αγίου Βασιλείου Μόριας την Τρίτη 19 Μαϊου

Αναστάσιμη αγρυπνία στο Ναό Αγίου Βασιλείου Μόριας την Τρίτη 19 Μαϊου

Την Τρίτη 19 Μαϊου στις 9:00 μ.μ. θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου Μόριας αναστάσιμη αγρυπνία για την απόδοση της εορτής του Πάσχα.

«Η Εκκλησία μας μάς δίνει και πάλι την ευκαιρία να ζήσουμε τη χαρά και το φως της Αναστάσεως μέσα από την ίδια αναστάσιμη ακολουθία του Μεγάλου Σαββάτου, ανανεώνοντας στις καρδιές μας το μήνυμα της νίκης του Χριστού απέναντι στον θάνατο.

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε αυτή την αναστάσιμη σύναξη, με τις αναστάσιμες λαμπάδες αναμμένες» αναφέρει σχετική ανακοίνωση .

To top