Το Πρότυπο Γυμνάσιο Μυτιλήνης «Βύρων Σιβολαπένκο» ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, από τις 09:00 έως τις 12:30, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες και τις δράσεις των μαθητών και μαθητριών του για το σχολικό έτος 2025-2026.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα έργα και τις πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Καινοτόμων Δράσεων, των σχολικών Ομίλων αλλά και άλλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του σχολείου.
Η δράση διοργανώνεται από τη διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, με στόχο την ανάδειξη της δημιουργικότητας, της συνεργασίας και της ενεργού συμμετοχής των μαθητών στη σχολική ζωή.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό, δίνοντας τη δυνατότητα σε γονείς, μαθητές και πολίτες να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου μέσα από το σύνθημα: «Δημιουργούμε – Μαθαίνουμε – Εμπνεόμαστε».








