Μπλακ – αουτ στη Λέσβο – Βλάβη στο εργοστάσιο της ΔΕΗ

Μπλακ – αουτ στη Λέσβο – Βλάβη στο εργοστάσιο της ΔΕΗ

Χωρίς ρεύμα για πάνω από μισή ώρα έμεινε ολόκληρη η Λέσβος το βράδυ της Πέμπτης μετά από βλάβη σε κεντρική μηχανή του εργοστασίου της ΔΕΗ .

Η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης ξεκίνησε από τις 9 περίπου το βράδυ στη Μυτιλήνη και σταδιακά στο υπόλοιπο νησί.

To top