Χωρίς ρεύμα για πάνω από μισή ώρα έμεινε ολόκληρη η Λέσβος το βράδυ της Πέμπτης μετά από βλάβη σε κεντρική μηχανή του εργοστασίου της ΔΕΗ .
Η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης ξεκίνησε από τις 9 περίπου το βράδυ στη Μυτιλήνη και σταδιακά στο υπόλοιπο νησί.








