Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ για τα προβλήματα στον δημόσιο τομέα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ για τα προβλήματα στον δημόσιο τομέα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα οι εργαζόμενοι στον δημόσιο τομέα, συμμετέχοντας στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση.

Η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, με βασικά αιτήματα την υπεράσπιση της μονιμότητας, αυξήσεις στους μισθούς, την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, και μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

To top