Ορκίσθηκε σήμερα Τετάρτη σε μόνιμη θέση χειρουργού στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης η Δάλα Παναγιώτα ενισχύοντας τη χειρουργική κλινική. Η γιατρός υπηρέτησε ως επίκουρη στο Βοστάνειο.
Η νέα μόνιμη χειρουργός ορκίσθηκε ενώπιον του Διοικητή του Νοσοκομείου Αλέκου Κουτσαντώνη και της Διευθύντριας της Ιατρικής υπηρεσίας Ελένης Μακρή.








