Ορκίσθηκε νέα μόνιμη χειρουργός στο Βοστάνειο

Ορκίσθηκε νέα μόνιμη χειρουργός στο Βοστάνειο

Ορκίσθηκε σήμερα Τετάρτη σε μόνιμη θέση χειρουργού στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης  η Δάλα Παναγιώτα ενισχύοντας τη χειρουργική κλινική. Η γιατρός υπηρέτησε ως επίκουρη στο Βοστάνειο.

Η νέα μόνιμη χειρουργός ορκίσθηκε ενώπιον του Διοικητή του Νοσοκομείου Αλέκου Κουτσαντώνη και της Διευθύντριας της Ιατρικής υπηρεσίας Ελένης Μακρή.

To top