Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή, ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου, προσέφερε λουλούδια στους νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες, στέλνοντας ένα συμβολικό μήνυμα αναγνώρισης προς τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής.
Ωστόσο, πίσω από τη συμβολική αυτή κίνηση, όπως δηλώνουν οι ίδιοι οι νοσηλευτές, παραμένουν οι μεγάλες ελλείψεις προσωπικού, οι δύσκολες συνθήκες εργασίας και οι αυξημένες ανάγκες που καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν οι εργαζόμενοι στο χώρο της δημόσιας υγείας.








