Άνοιξε τις πύλες του το 1ο Διαπολιτισμικό Μαθητικό Φεστιβάλ Μυτιλήνης το οποίο θα ολοκληρωθεί αύριο με την παρουσίαση των εργασιών μαθητών και μαθητριών σχολείων της πόλης στο 2ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε ημερίδα για εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης στην αίθουσα της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.








