Σχεδόν τρεις μήνες μετά τα εγκαίνια της νέας Ψυχιατρικής Κλινικής Μυτιλήνης από τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, η δομή παραμένει κυριολεκτικά τέσσερις τοίχοι και δεν έχει λειτουργήσει αφού δεν έχει ακόμη παραληφθεί ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός, προκαλώντας ερωτήματα και αντιδράσεις.
Ο διοικητής του νοσοκομείου Αλέκος Κουτσαντώνης εξηγεί στον Αίολο ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε εκκρεμότητες με τον εξοπλισμό και την επίπλωση της κλινικής, σημειώνοντας πως η διαδικασία βρίσκεται στο τελικό στάδιο και πως στόχος είναι η νέα δομή να λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι.








