Υπεγράφη η σύμβαση για τον ηλεκτροφωτισμό του δρόμου προς το γήπεδο της Αγίας Μαρίνας

Υπεγράφη η σύμβαση για τον ηλεκτροφωτισμό του δρόμου προς το γήπεδο της Αγίας Μαρίνας

Τη σύμβαση για το έργο ηλεκτροφωτισμού του δρόμου που οδηγεί στο γήπεδο της Αγίας Μαρίνας υπέγραψε ο Δήμος Μυτιλήνης, με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της πρόσβασης στη συγκεκριμένη αθλητική εγκατάσταση.
Η σύμβαση υπεγράφη από τον Δήμαρχο Μυτιλήνης Παναγιώτη Χριστόφα και εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, παρουσία της Προέδρου της Αγίας Μαρίνας Πελαγίας Μαλαμά.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 50.079,35 ευρώ και χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους του Δήμου Μυτιλήνης.
Με την ολοκλήρωσή του αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά ο φωτισμός του δρόμου προς το γήπεδο, διευκολύνοντας την ασφαλή μετακίνηση αθλητών, κατοίκων και επισκεπτών, ιδιαίτερα κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες.

To top