Τη συμμετοχή του στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης 13 Μαΐου ανακοίνωσε το Πανελλήνιο Σωματείο Τεχνικών – Διοικητικών ΕΚΑΒ, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΟΕ – ΠΦΥ) και της ΑΔΕΔΥ.
Σε ανακοίνωσή του, το Σωματείο τονίζει ότι οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ «δεν μπορούν να παραμένουν θεατές απέναντι στη συνεχιζόμενη απαξίωση των δημόσιων υπηρεσιών υγείας», επισημαίνοντας παράλληλα τα προβλήματα υποστελέχωσης, εντατικοποίησης της εργασίας και οικονομικής πίεσης που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι στον χώρο της δημόσιας υγείας.
Οι τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΑΒ δηλώνουν ότι στηρίζουν τα αιτήματα της Ομοσπονδίας τους και διεκδικούν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αποκατάσταση των μισθολογικών απωλειών, καθώς και ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας και του ΕΚΑΒ με μόνιμο προσωπικό.
Παράλληλα, ζητούν την επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, καλύτερες συνθήκες εργασίας για όλους τους εργαζόμενους και διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα της υγείας και της επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας.
Το Σωματείο καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις και στις τοπικές συγκεντρώσεις, στέλνοντας – όπως αναφέρει – «ξεκάθαρο μήνυμα ενότητας, αξιοπρέπειας και διεκδίκησης».








