Νοσοκομείο Μυτιλήνης: Στην απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 13 Μαΐου ο Σύλλογος Εργαζομένων

Νοσοκομείο Μυτιλήνης: Στην απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 13 Μαΐου ο Σύλλογος Εργαζομένων

Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μυτιλήνης ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στην πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της ΑΔΕΔΥ, την Τετάρτη 13 Μαΐου.

Στην ανακοίνωση του συλλόγου τίθεται σειρά αιτημάτων που αφορούν το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων, με έμφαση στις μισθολογικές αυξήσεις, τις εργασιακές ρυθμίσεις και τη στελέχωση των υπηρεσιών υγείας.

Μεταξύ των βασικών αιτημάτων περιλαμβάνονται:

  • η μη άρση της μονιμότητας,
  • ουσιαστικές αυξήσεις μισθών,
  • επαναφορά 13ου και 14ου μισθού,
  • κατάργηση της μηνιαίας εισφοράς 2% υπέρ ανεργίας,
  • ξεπάγωμα μισθολογικών κλιμακίων διετίας 2016–2017,
  • μονιμοποίηση συμβασιούχων,
  • ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα,
  • επέκταση του ανθυγιεινού και επικίνδυνου επιδόματος,
  • επιτάχυνση έγκρισης νέων οργανισμών,
  • και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όπου απαιτείται.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στα ζητήματα που απασχολούν τη Λέσβο, με τον σύλλογο να εκφράζει τη στήριξή του στους κτηνοτρόφους του νησιού και να ζητά σοβαρή και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχουν προκύψει στον πρωτογενή τομέα.

To top