Μαθητική πορεία στη Μυτιλήνη για τα τρία χρόνια από την τραγωδία των Τεμπών

Μαθητική πορεία στη Μυτιλήνη για τα τρία χρόνια από την τραγωδία των Τεμπών

Μαθητές από όλα τα γυμνάσια και λύκεια της Μυτιλήνης, μαζί με φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου και εκπαιδευτικούς, συμμετείχαν σήμερα σε μαζική συγκέντρωση για τα τρία χρόνια από την τραγωδία στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.

Η συγκέντρωση ξεκίνησε από τα κεντρικά Λύκεια και κατέληξε στην Πλατεία Σαπφούς. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και οι εκπαιδευτικοί, με τη στήριξη της ΕΛΜΕ Λέσβου, που είχε προκηρύξει στάση εργασίας για τη διευκόλυνση της παρουσίας τους.

Η πορεία κύλησε ειρηνικά, με μαθητές, φοιτητές και καθηγητές να στέλνουν μήνυμα μνήμης και διεκδίκησης δικαιοσύνης, καθώς και την ανάγκη για ουσιαστικά μέτρα ασφάλειας σε σχολεία, δημόσιες υποδομές και χώρους εργασίας.

To top