Κάλεσμα στους δημόσιους υπαλλήλους να δώσουν το «παρών» στις συγκεντρώσεις της 28ης Φεβρουαρίου, με αφορμή τη συμπλήρωση τριών ετών από την τραγωδία στα Τέμπη, απευθύνει το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ, ενώ στο πλαίσιο της κινητοποίησης προχώρησε και στην ανάρτηση πανό στα Κεντρικά Λύκεια.
ΑΔΕΔΥ Λέσβου: Πανό στα Κεντρικά Λύκεια για τα Τέμπη και κάλεσμα για τις 28 Φεβρουαρίου








