Ολοκληρώθηκε το έργο ηλεκτροφωτισμού στο κεντρικό πάρκο του Περάματος της Γέρας, με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας και της αισθητικής του χώρου για κατοίκους και επισκέπτες. Στο πλαίσιο της παρέμβασης, τοποθετήθηκαν φωτιστικά τύπου LED και προβολείς για την ανάδειξη του μνημείου Ηρώων, ενώ πραγματοποιήθηκε και αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού στην πλατεία κοντά στην προβλήτα του λιμανιού.
Η επίβλεψη της ολοκλήρωσης του έργου έγινε από τον Δήμαρχο Μυτιλήνης, Παναγιώτη Χριστόφα, τον Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Ενότητας, Παναγιώτη Σεκερτζή, τον Πρόεδρο της Κοινότητας, Γαβριήλ Μαμμή, και το μέλος του Τοπικού Συμβουλίου, Δημήτρη Χιώτη.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε από ίδιους πόρους του Δήμου Μυτιλήνης και το συνολικό κόστος ανήλθε σε 30.000 ευρώ.











