Με χαμόγελα και αισιοδοξία πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός του Εθνικού Ωδείου, Παραρτήματος Μυτιλήνης, για την έναρξη της νέας μουσικής χρονιάς.
Η τελετή ξεκίνησε με την μπάντα του Ωδείου να αποδίδει τον Εθνικό Ύμνο υπό τη διεύθυνση του Μήνα Παπανικολάου, ενώ ακολούθησαν τραγούδια από τις Χορωδίες Ενηλίκων του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Μόριας και του Συνδέσμου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα μουσικό σύνολο εκπαιδευτικών του Ωδείου, στέλνοντας το μήνυμα μιας δημιουργικής και εμπνευσμένης χρονιάς.








