Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και αυτή την χρονιά το 4ο τουρνουά επιτραπέζιας Αντισφαίρισης Ν .Λέσβου το οποίο διοργάνωσε ο σύλλογος Γατελούζοι.
Οι αγώνες έγιναν στο Κλειστό της Νεάπολης και σε αυτούς έλαβαν μέρος βετεράνοι αθλητές ενώ το αισιόδοξο μήνυμα για το άθλημα ήταν η προσέλευση μικρών παιδιών που γνώρισαν το πίνγκ πόνγκ . Να σημειωθεί πως ο σύλλογος ανακήρυξε σε επίτιμο μέλος τον πρωταθλητή Ελλάδας Γιάννη Βλοτινό ο οποίος βρέθηκε στον χώρο και αγωνίστηκε στους αγώνες.








