Με επιτυχία διεξήχθη το 4ο τουρνουά επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στη Νεάπολη

Με επιτυχία διεξήχθη το 4ο τουρνουά επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στη Νεάπολη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και αυτή την χρονιά το 4ο τουρνουά επιτραπέζιας Αντισφαίρισης Ν .Λέσβου το οποίο διοργάνωσε ο σύλλογος Γατελούζοι.

Οι αγώνες έγιναν στο Κλειστό της Νεάπολης και σε αυτούς έλαβαν μέρος βετεράνοι αθλητές ενώ το αισιόδοξο μήνυμα για το άθλημα ήταν η προσέλευση μικρών παιδιών που γνώρισαν το πίνγκ πόνγκ . Να σημειωθεί πως ο σύλλογος ανακήρυξε σε επίτιμο μέλος τον πρωταθλητή Ελλάδας Γιάννη Βλοτινό ο οποίος βρέθηκε στον χώρο και αγωνίστηκε στους αγώνες.

To top