Πυροσβέστες καταγγέλλουν υπηρεσιακό στέλεχος για «καψόνι» εν μέσω καύσωνα- Στο Νοσοκομείο ένας πυροσβέστης

Πυροσβέστες καταγγέλλουν υπηρεσιακό στέλεχος για «καψόνι» εν μέσω καύσωνα- Στο Νοσοκομείο ένας πυροσβέστης

Υπηρεσιακό στέλεχος,  καταγγέλει η Ένωση Πυροσβεστικών Υπαλλήλων Βορείου Αιγαίου για μη προγραμματισμένη άσκηση ετοιμότητας  που οργανώθηκε σήμερα Τετάρτη,  υπό υψηλές θερμοκρασίες- παρά τις απαγορεύσεις που ισχύουν για τους εργαζόμενους –να προσομοιώσουν περιστατικό φωτιάς σε κλειστό χώρο. Μάλιστα ένας πυροσβέστης μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, μετά από αδιαθεσία.

Όπως καταγγέλλουν η «προσομοίωση» αυτή έγινε, εκτός προγράμματος ασκήσεων ετοιμότητας και παρά τις ενστάσεις των πυροσβεστών, εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης. Οι πυροσβέστες κλήθηκαν μάλιστα να φορέσουν πλήρη εξοπλισμό και αναπνευστικές συσκευές.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος κατήγγειλε το συμβάν σε επιστολή προς τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος . Αναλυτικά η επιστολή:

 

To top