Εγκαινιάζεται την Δευτέρα 21 Ιουλίου στις 9 το βράδυ η 29η Παλλεσβιακή Έκθεσης Κεραμικής στο Πολύκεντρο Μανταμάδου.
Τη βραδιά θα πλαισιώσει η χορωδία του Συλλόγου Κυριών και Δεσποινίδων Μανταμάδου «Η Ομόνοια» υπό την διεύθυνση του Μηνά Παπανικολάου. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 17 Αυγούστου και θα είναι ανοιχτή καθημερινά, εκτός Τρίτης, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι και από τις 6.30 το απόγευμα έως τις 8.30 το βράδυ. O Πρόεδρος του Μανταμάδου Χαράλαμπος Τζελαϊδής μίλησε στον «Αίολο» για το θέμα αυτό.
¨








