Παραμένει σε λειτουργία το παράρτημα της ΔΕΔΔΗΕ στο Πλωμάρι, έπειτα από σχετική απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, που βάζει τέλος στην ανησυχία των κατοίκων για πιθανό «λουκέτο» μετά τη συνταξιοδότηση του μοναδικού υπαλλήλου.
Ο Πρόεδρος του Πλωμαρίου Μιχάλης Τετώνης μίλησε στον «Αίολο» για το θέμα αυτό, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή και τονίζοντας πως με βάση την απόφαση του Υπουργείου, το παράρτημα θα στελεχωθεί άμεσα.








