Εκδήλωση μνήμης για τα Τέμπη

Εκδήλωση μνήμης για τα Τέμπη

Στη Μυτιλήνη βρέθηκε ξανά η πρόεδρος του Συλλόγου Θυμάτων Τεμπών Μαρία Καρυστιανού το απόγευμα της Παρασκευής στο κατάμεστο από κόσμο στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης, σε μια εκδήλωση για τα Τέμπη αλλά και το ναυάγιο της Πύλου, που διοργάνωσαν η Ένωση Ιατρών ΕΣΥ Λέσβου και η ΕΛΜΕ Λέσβου.

Ομιλητές ήταν συγγενείς των θυμάτων και ο διασώστης Ιάσονας Αποστολόπουλος.

To top