Μαθητές από τη Νορβηγία και την Τσεχία στο Πρότυπο Λύκειο

Μαθητές από τη Νορβηγία και την Τσεχία στο Πρότυπο Λύκειο

Μαθητές από τη Βόρεια Νορβηγία και τη Τσεχία υποδέχθηκε την Τετάρτη το Πρότυπο Λύκειο Μυτιλήνης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus +.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην ιστορική βιβλιοθήκη του σχολείου και έπειτα χόρεψαν στο προαύλιο παραδοσιακούς χώρους, ενώ για όλες τις μέρες που θα μείνουν στο νησί , έχουν προγραμματιστεί πλήθος δράσεων και εκδρομών

To top