Μαθητές από τη Βόρεια Νορβηγία και τη Τσεχία υποδέχθηκε την Τετάρτη το Πρότυπο Λύκειο Μυτιλήνης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus +.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην ιστορική βιβλιοθήκη του σχολείου και έπειτα χόρεψαν στο προαύλιο παραδοσιακούς χώρους, ενώ για όλες τις μέρες που θα μείνουν στο νησί , έχουν προγραμματιστεί πλήθος δράσεων και εκδρομών








